مقالات آرشیو خبر ها
در ستایش سوپرماریو ; مردی با پیراهن ترزگه و قلب توز !

در ستایش سوپرماریو ; مردی با پیراهن ترزگه و قلب توز !

بایرن مونیخ از کینه ی مهاجم سابقش ضربه خورد و یوونتوس به لطف تلاش های مهاجم کرواتش توانست از باخت 2‐0 و تحقیر آمیز، یک تساوی 2‐2 بسازد.

 

مهاجم یوونتوس ماریو مانژوکیچ نقشی اساسی در بازگشت تیمش ایفا کرد، این بازیکن 29 ساله بین سالهای 2012‐2014 برای بایرن مونیخ بازی می کرد و باعث شد تیم سابقش تاوان افت عملکرد در نیمه ی دوم را بپردازد، وقتی او به بیانکونری کمک کرد تا تفاوت دو گله را با پاس گل به دیبالا جبران کند.

 

از آنجا بود که اعتماد به نفس و قدرت رهبری بازیکن کروات در زمین به یاری یوونتوسی ها آمد، او این حس اعتماد به نفس را به هم تیمی هایش هم منتقل کرد و آنها کم کم توانستند به فشار قهرمان بوندسلیگا فائق بیایند.

 

چه وقتی به دیبالا پاس گل داد و چه وقتی با ستاره ی سابق یوونتوس آرتورو ویدال جر و بحث می کرد و چه وقتی پاس پاس گل را به موراتا داد، او با یاری تیم جدیدش برای جنگیدن و بازگشت شتافت ; درست وقتی همه چیز تمام شده به نظر می رسید. او هواداران سابقش را خاموش کرد.

 

تلاش فوق العاده ی او برای گرفتن توپ از ویدال، با اینکه در نهایت توسط کوادرادو به هدر رفت اما، یکی پررنگ ترین لحظه ها در خاطر هواداران یووه از آن بازی بود. استادیوم تا قبل از پاس گل ماریو در حال فروپاشی بود، بازیکنی که شاید تکنیک توز را نداشته باشد، اما مثل توز قلب بزرگ یک جنگجو را دارد. بازیکن محبوبی مثل مانژوکیچ که هواداران می پرستندش. او نماد یوونتوس جدید است. می دانیم که در تمام نبردها با قلبش به استقبال موانع می رود، ممکن است شما استعداد مسی و توز را نداشته باشید، اما اگر قلب داشته باشید، همان طور که مانژو دارد، می توانید همان انگیزه را به تیمتان بدهید. او سه شنبه شب قهرمان یوونتوس آرنا بود.

 

اگرچه که نتیجه ی تساوی به این معنی است که مدافع عنوان قهرمانی نتوانسته در دو مسابقه ی اخیرش برنده بیرون بیاید، اعتماد به نفس در تورین بالا باقی می ماند و بازیکن سابق بایرن منتظر است تا در دور برگشت مسابقات هم بتواند عملکردی درخشان از خود به نمایش بگذارد.

 

برای سوپرماریو، که در 16 مسابقه اش در لیگ 6 گل و دو پاس گل ثبت کرده است، بازگشت به آلمان و ورزگاه آلیانز، می تواند نمایشی برای آسیب زدن دوباره به تیمی باشد که او را بعد از زدن 48 گل در عرض دو فصل، فروخت.

 

از گاتزتا دلااسپورت و توتویووه


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: